UTRZYMYWANIE KONTROLI

Staje się formułą utrzymywania kontroli, poprzez ze­wnętrzną stymulację, konkretne inwestycje – czy to w edukację, czy społeczny kapitał. Język reformy (Goals 2000, in.) oraz cele w zakresie polityki społecznej w USA związane z partnerstwem, o których pisałam w części pierwszej oraz w obrębie badawczych analiz, można uznać za elementy aparatury uwikłanej w ów dyskurs.Ponadto, interesujące rozwinięcie tych refleksji badawczych może stanowić ich zestawienie z danymi płynącymi z holenderskiej części tego przedsięwzięcia oraz z wynikami badania kształcenia w warun­kach szwedzkich, uzyskanymi przez zespół pracujący pod kierunkiem J. Rutkowiak.Wykorzystując trzy powyższe modele, badacze ustalili, iż najszerzej wskazywanym, jako własny – podobnie jak w powyższym przypadku w grupie amerykańskiej – był ostatni z nich, model „Praktyki myślenia”.Jednak wkomponowana w niego warstwa interpretacyjna okazała się słabo reprezentowana. Szwedzi, jak głosi raport, „nie wkraczają w przestrzeń problemów interpretacyjnych tak długo, jak długo nie są do tego wyraźnie zaproszeni, ponieważ w owym «społecznym podzia­le pracy», sfera interpretacji jest programowo «zarezerwowana» dla in­nych podmiotów. (…) Programy

Witaj na moim blogu! Jestem nauczycielką w Liceum, wiem jak ważna dla człowieka wchodzącego w dorosłość jest wiedza jaką posiada. Serwis poświęcony jest edukacji o rozwojowi. Jeśli podobają Ci się artykuły jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do śledzenia serwisu na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)