Promowanie seksu przez różne środki przekazu

Tę samą myśl odnajdujemy w popularnych czasopismach, których treść najwyraźniej chce pomóc nam „robić to” z większą przyjemnością. W żumalach mody czytamy między innymi: „Jak uwieźć mężczyznę”, „Co zrobić, gdy twoja najlepsza przyjaciółka sypia z twoim chłopcem?”, „Grzeszny seks — czternastu rozpalonych do czerwoności mężczyzn”. To samo dociera do nas głośno i wyraźnie przez reklamy. Podstawową przesłanką jest tutaj oczywiście idea, że seks wzmaga sprzedaż wyrobów. Poza poprawą sprzedaży różnych towarów reklamy przyczyniają się do rozpowszechnienia określonego spojrzenia na seks promowanego przez wszystkie inne środki przekazu. Powodują także, że ludzie mimowolnie myślą o seksie, napełniając im oczy i umysły pięknymi, młodymi i skąpo odzianymi kobietami.

Witaj na moim blogu! Jestem nauczycielką w Liceum, wiem jak ważna dla człowieka wchodzącego w dorosłość jest wiedza jaką posiada. Serwis poświęcony jest edukacji o rozwojowi. Jeśli podobają Ci się artykuły jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do śledzenia serwisu na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)