PRAKTYCZNY MODEL

Niezbędnie potrzebne są rozwiązania, które pozwolą studentom systematycznie zdobywać wiedzę o relacjach, występujących w śro­dowiskach edukacji, doświadczać ich, interpretować i twórczo pro­jektować własne działanie w warunkach partnerskiej współpracy Zorientowanie polskich studentów, odczytane w tym badaniu, można traktować jako dobry punkt wyjścia do pilnego wprowadzenia tak ukierunkowanych zmian w ofertach programowych studiów nauczy­cielskich.Praktyczny model kształcenia jako wzorzec uobecniony w kształceniu holenderskim oraz cecha przygotowania nauczycieli amerykańskich do partnerstwaModel ten zakorzenia się w pragmatyzmie, nadającym najwyższą ran­gę praktyczności oraz sferze bezpośredniego doświadczania, faktu działania. Niekoniecznie wiąże się z refleksją nad tym ostatnim. Jak zwięźle ujmuje to J. Rutkowiak: „Wiedza przyszłego nauczyciela ma tu­taj charakter empiryczny, wyprowadzana jest z doświadczeń szczegó­łowych, programowo nie uogólnianych.

Witaj na moim blogu! Jestem nauczycielką w Liceum, wiem jak ważna dla człowieka wchodzącego w dorosłość jest wiedza jaką posiada. Serwis poświęcony jest edukacji o rozwojowi. Jeśli podobają Ci się artykuły jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do śledzenia serwisu na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)