ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA DZIAŁANIE

Dlatego m.in. wkomponowałam kształcenie w badanej uczelni, w model praktyczny. Odpowiedzialność za działanie ma tu bowiem prawdopodobnie charakter zewnętrzny. Przebiega ono na bazie całko­witego zaufania źródłu wiedzy, nauczycielowi, uczelni, prawdom wia­ry, itd. Po drugie, istotne w kontekście opisu modelu kształcenia wydaje się zawodowe zorientowanie uczelni. Windesheim, pomimo swojej trady­cji i ambitnych planów na najbliższą przyszłość, o których wspomina­łam, kształci aktualnie na poziomie licencjackim (BA courseś). Wszyscy studenci objęci badaniem realizują ten właśnie typ studiów.Mają one specyficzny charakter. Z uwagi na orientację zawodową przykłada się tam dużą wagę do kształcenia praktycznego. Program wy­pełniają dziesiątki ofert przedmiotowych w zakresie przysposobienia zawodowego, sprofilowanego ćwiczeniowo. Studenci, w ramach pozy­skiwania zawodowych kompetencji, odbywają liczne praktyki, ucząc się bezpośrednio w warunkach, do których trafią po ukończeniu szkoły.

Witaj na moim blogu! Jestem nauczycielką w Liceum, wiem jak ważna dla człowieka wchodzącego w dorosłość jest wiedza jaką posiada. Serwis poświęcony jest edukacji o rozwojowi. Jeśli podobają Ci się artykuły jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do śledzenia serwisu na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)