OBRAZ ORIENTACJI

W świetle orientacji przyszłych nauczycieli, określonych w tym ba­daniu, zarówno amerykański, jak i polski model kształcenia nauczycie­li do partnerstwa edukacyjnego, powinien zmierzać do tego ideału. Akcentem, wieńczącym badania nad orientacjami przyszłych nauczy­cieli, niech będą schematy powiązań, szkice do obrazu ujętego powyżej w formie opisu. To „mapy”, ukazujące strukturę, sposób budowania się/ odczytywania w analizach studenckich nastawień na rzeczywistość współpracy rodzina-szkoła-gmina w warunkach amerykańskich, holen­derskich i polskich.Wśród nich znajdują się mapy dyskursu odkrytego w badaniu. Jego istnienie bardziej jest przeczuwane, niż faktycznie stwierdzone, tak jak studenckie orientacje – bardziej są wynikiem podejść intuicyjnych, niż rzeczowych. W rezultacie mówią jednak dużo i jako takie uruchamiają, jak bardzo tego pragnę, krytyczną refleksję wokół kształcenia i samo­kształcenia w zakresie edukacyjnego partnerstwa.

Witaj na moim blogu! Jestem nauczycielką w Liceum, wiem jak ważna dla człowieka wchodzącego w dorosłość jest wiedza jaką posiada. Serwis poświęcony jest edukacji o rozwojowi. Jeśli podobają Ci się artykuły jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do śledzenia serwisu na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)