NAJBARDZIEJ UDERZAJĄCY ELEMENT

Próba całościowego ogarnięcia formacji dyskursu, zaznaczającego się w wyniku badania orientacji studentów polskich i amerykańskich na rzeczywistość współpracy rodzina-szkoła-gmina, zakończyła się kon­strukcją tych nietypowych map, w których badane orientacje i ich ele­menty mieszają się z bardziej ogólnymi ujęciami tworzących się relacji. Czytając je, trzeba zachowywać świadomość charakteru analizowanych zależności, przypominających subtelną i dynamiczną strukturę pajęczy­ny Istotne jest też, by patrzeć na nią jak na rezultat rozpoznania nasta­wień badanych studentów. To ich rozumowanie daje tu o sobie znać, a poszczególne graficzne reprezentacje można uznać za kolejne mapy ich myślenia o tym określonym fragmencie rzeczywistości.Najbardziej chyba uderzającym elementem jest, występująca w bada­nych grupach, podporządkowana pozycja stron współpracy – rodziców i środowiska. Dyskurs profesjonalny, noszący cechy hegemoniczności, za mówców i beneficjentów ma uczelnię i studentów – nauczycieli.

Witaj na moim blogu! Jestem nauczycielką w Liceum, wiem jak ważna dla człowieka wchodzącego w dorosłość jest wiedza jaką posiada. Serwis poświęcony jest edukacji o rozwojowi. Jeśli podobają Ci się artykuły jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do śledzenia serwisu na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)